کوردێ لوڕیم

مرکزی برای احیای هویت راستین

کوردێ لوڕیم

مرکزی برای احیای هویت راستین

کوردستان وەهید کەمالی ئیلامی


من  رۆلەی ولاتێ کوردم ، مولکێ ئێران سی چمە ؟

من وە زەردەشت ئێقتدا کەم ، فاڵ و قورئان سی چمە؟

 

من ولاتم کوردستانە ، کی  تویەنێ  ئێنکار  بکەی ؟

ناوێ  ئێران و عەراق و تورکێ عوسمان  سی چمە ؟

 

مللەتێ  من  دەردێ  دەوران  و  پەریشانی  دییە

ئەر خودا  حەقم  نەدەی ، وەعدەیلێ  قورئان  سی  چمە ؟

 

لوڕ  و کرمانج ، لەک و گوران ، جاف و سۆران

ئیمە گشت  یەک  مللەتیم ، ناوێ  بغەیران  سی  چمە ؟

 

من  وڵاتم  خوەی  بەهێشتە ، جایەگای  خاسە  رەوێشتە

جەننەتێ  نادیدە  و  هووری  و قلمان  سی  چمە ؟

 

ئەر بکەن  لەت لەت  سخانم ، دە  بنەو  بوڕن  زوانم !

هەر  وە  کوردانە  مرم ، گیانێ  بێ  کوردستان  سی  چمە ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ایلام 24 - دی‌ماه - 1389 ساعت 11:58

ده ست خوه ش بو گ کاکه وه حید ئرای ئی شیری ره نگینه

parviz kermashani 2 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 22:45

ay wala dashe daset khoash boot

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد